A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Андріївська сільська об'єднана територіальна громада
Донецька область, Слов’янський район

Підсумки роботи зі зверненнями громадян

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи зі зверненнями

громадян  у   виконкомі Андріївської

сільської ради за 1 квартал 2018 року

 

Питання роботи із зверненнями громадян у виконкомі Андріївської сільської ради знаходиться на постійному контролі. Періодично розглядаються питання про дотримання законодавства України по питанню розгляду звернень громадян ради. Робота із зверненнями громадян у виконкомі сільської ради організована у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, та направлена на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу президента України №109/2008  “ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до  органів  державної  влади та органів місцевого  самоврядування ”.

Щомісячно проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, готуються доповідні записки сільському голові. Виконком сільської ради один раз на рік надсилає звіти до  районної державної адміністрації та районної ради про звернення громадян, які надійшли до виконкому сільської ради згідно затвердженої форми. Щоквартально на виконкомі сільської ради  звітують установи ради , про роботу  по розгляду  заяв, звернень і скарг громадян.

 

  Протягом 1 кварталу  2018 року  до  Андріївської сільської ради надійшло :  

-16 письмових звернень     та  10  - на особистому прийомі громадян.

 

Продовжують надходити звернення від соціально-незахищених категорій населення :

- від пенсіонерів -5

- від інвалідів І-ІІІ гр. - 7

- від одиноких матерів, багатодітних сімей -6

- від дітей війни -1

 

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян за  1 квартал 2018 року  становить  - 26.

Звертались за наступними питаннями:

- соціального захисту -8

- охорони здоров'я -8

- комунального господарства - 4

- інші питання -  6

 

         Всі  звернення, що надійшли до сільської ради не залишилися без уваги, були розглянуті в установлені законом строки, всім заявникам надані вичерпні відповіді або роз’яснення.

За звітний період проведено  3 засідання комісії  з питань розгляду звернень громадян та 3  Днів контролю результатів розгляду звернень громадян.

З метою підвищення ефективності соціального захисту дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, щоквартально опікунською радою проводяться перевірки   проблемних  та малозабезпечених сімей. З цими сім’ями проводиться  профілактична робота.  За результатами рейдів  батькам  надається консультативна допомога з приводу оформлення необхідних документів для отримання соціальних допоміг, надавалась матеріальна допомога.

В сільській раді працює уповноважений працівник, який готує справи мешканцям ради для передачі до  управління праці, що дає можливість своєчасно та безперешкодно призначати всі види допоміг соціально незахищеній категорії громадян.

Особистий прийом громадян сільським  головою, секретарем сільської ради проводиться в установлені  графіком дні з  8. 00 години до 17. 00години, в суботні дні згідно графіку з 8.00 години до 12. 00 години., крім неділі та святкових днів.

Діють та користуються особливою довірою людей такі форми роботи, як  “Виїзні прийоми”, “Сходи громадян”.

 Інформація про порядок особистого прийому громадян в сільській раді і графіки прийому розміщені в приміщеннях сільської ради  та в установах сільської ради.

На інформаційному стенді в сільській раді  розміщено основні положення Закону України  „Про звернення громадян “.

    Робота із зверненнями громадян, питання виконавської дисципліни систематично розглядається на  апаратних нарадах .

Для покращення роботи зі зверненнями громадян  були  розглянуті на  засіданні виконкому    питання про підсумки  роботи по розгляду звернень, пропозицій та заяв громадян, де було рекомендовано керівникам  установ сільської ради проводити прийом громадян в установлені дні та години, всебічно та своєчасно розглядати звернення громадян, постійно вести роботу по поліпшенню роботи  зі  зверненнями громадян.

Перевірено  бюджетних установ  по роботі зі зверненнями громадян   - 4

Порушень не виявлено.

 

 

Керуючий справами (секретар)виконкому сільської ради                 Г.П.Сищенко

 

 

Вимоги до звернень громадян

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь