A A A K K K
для людей із порушенням зору
Андріївська сільська військова адміністрація
Краматорський район Донецька область

ПОВІДОМЛЕННЯ про планову діяльність, яка підлягяє оцінці впливу на довкілля ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "Дружківське рудоуправління" інформує про намір провадити планову діяльність та оцінку її впливу на довкілля

Дата: 15.11.2019 10:53
Кількість переглядів: 440

 

 

(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО

«Дружківське рудоуправління» (код ЄДРПОУ 00191796)

 інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

 1. Інформація про суб’єкта господарювання:

Місцезнаходження юридичної особи: 84205, Донецька область, м. Дружківка, вул. Поленова, буд. 112.

Тел. (06264)2-04-16

e-mail: pidpovitnyyiv@vesco.com.ua

 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи: 

Планована діяльність полягає у будівництві технологічної автодороги №2, що забезпечує перевезення глини від кар’єрів Новорайського родовища до складу готової продукції з подальшим транспортуванням залізничним транспортом споживачам за допомогою залізничної мережи ПАТ «Українська залізниця»; та у зміні цільового призначення земель сільськогосподарського призначення на землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (для будівництва технологічної автодороги для транспортування глин Новорайського родовища), виконання заходів з рекультивації земель.

Ділянка проектованої автомобільної автодороги призначена для забезпечення технологічних потреб Новорайського родовища.

Проектом передбачено зняття ґрунтово-рослинного шару ґрунту перед початком будівництва земляного полотна. Товщина ґрунтово-рослинного шару, що знімається – 0,2 м -0,8 м відповідно до інженерно-геологічних досліджень.

Відсипання захисного ґрунтового валу здійснюється глиною лесоподібною, отриманою в результаті влаштування поздовжніх водовідвідних споруд

Ґрунтово-рослинний шар буде знятий на всю глибину і відвезений на підготовленні до рекультивації землі кар’єру №1 ділянки Західна і Північна-1 Новорайського родовища на відстань до 2 км від об'єкту будівництва. Обсяг зняття ґрунтово-рослинного шару становить 22280 м3.

Зведення земляного полотна передбачено з порід розкриву кар'єру №1 Новорайського родовища вогнетривких глин (суглинки). Середня відстань перевезення суглинку становить 1,5 км. На протязі траси земляне полотно представлено виїмками глибиною до 3,79 м і насипом висотою до 8,36 м.

Виїмка виконується бульдозером, після чого ґрунт ущільнюють спочатку катками на пневмоколісному ходу масою 10 ... 16 т, а потім катками масою 25 т і більше.

Насип зводиться до проектних відміток пошарово (товщина шару 0,3 м). Кожен шар ущільнюють спочатку катками на пневмоколісному ходу масою 10 ... 16 т, а потім катками масою 25 т і більше.

Кожен шар розрівнюють за дотриманням проектного поздовжнього ухилу. Перед ущільненням поверхня шару, що відсипається планується під двосхилий або односхилий (для віражу) профіль.

Після підготовки земляного полотна в ньому нарізається корито глибиною 70 см, дно якого планують бульдозером і укочують спочатку середнім, а потім важким катком.

Ущільнення ґрунту виконується при вологості близькою до оптимальної.

В якості основи дорожнього одягу проектом прийнято пісок середньої зернистості товщиною 0,2 м, який вивантажується безпосередньо в «корито», планується бульдозером та ущільняється катками.

Покриття автодороги товщиною 50 см укладають в чотири шари. В якості матеріалу для покриття проектом прийнято шар з доменних шлаків, фракцією 0-40 мм, влаштований за способом заклинювання. Товщина шару, що ущільняються не повинна перевищувати 15 см.

На підготовлену основу, шлак доставляють автосамоскидами. Шлак в момент укладання повинен мати вологість, близьку до оптимальної, з відхиленням не більше 10%. При недостатній вологості суміш слід зволожувати за 20 ... 30 хв до початку ущільнення.

Технічна альтернатива 1,2.

Не розглядається. Рішення, що прийняті в проектній документації є оптимальними щодо будівництва технологічної автодороги №2 та підбору використовуваної автотранспортної техніки для транспортування глин, в зв’язку з тим що видобуток сировини запланований в межах розвіданих запасів корисних копалин Новорайського родовища.

 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи:

Ділянка будівництва автодороги розташована на землях Андріївської ОТГ Слов'янського району Донецької області.

Проектована технологічна автодорога протяжністю 1470 м розташована із західного боку околиці с. Новоандріївка, бере початок від кар'єрної технологічної дороги, перетинає під’їзну залізничну колію ПрАТ «ВЕСКО» та існуючу автодорогу загального користування між с. Андріївка та с. Новоандріївка. Кінець траси примикає до існуючої автодороги, яка перебуває у власності ПрАТ «ВЕСКО». Витребувана земельна ділянка дороги вільна від забудови.

Найближчий населений пункт - с. Новоандріївка. Найближчі міста розташовані в 20-30 км від місця будівництва: Дружківка, Краматорськ, Добропілля, Костянтинівка. Міста пов'язані мережею автомобільних і залізничних доріг. Залізнична станція м. Дружківка розташована в 24 км від промислового майданчика ПрАТ «ВЕСКО» і пов'язана з нею залізничною гілкою через ст. Прикар’єрна і ст. Рудна.

Транспортна мережа району проектування представлена автомобільними дорогами та залізничними коліями загального і не загального користування.

Територія земельної ділянки не відноситься до земель природоохоронного, оздоровчого і рекреаційного призначення.

В межах ділянки відсутні враховані пам'ятники історії і культури, археологічні об'єкти.

Територіальна альтернатива 1.

В якості альтернативного варіанту пропонується використання в технологічних потребах дороги загального користування, яка розташована між с. Андріївка та с. Новоандріївка. Протяжність даної траси складе 1,9 км.

Територіальна альтернатива 2.

Не розглядається.

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності: 

Найбільш важливим із соціально-економічних факторів є можливість поповнення місцевого бюджету і поліпшення загальної соціально-економічної ситуації в районі, забезпеченні сировиною галузь будівництва, зайнятості місцевого населення та працівників. В цілому, вплив планованої діяльності об’єкту на соціальне-економічне середовище можна оцінити як допустимий.

 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо):

Проектована технологічна автомобільна дорога призначена для перевезення корисних копалин Новорайського родовища. Загальна протяжність дороги складає 1470 м, напрямок траси з півночі на південь. Початком проектованої технологічної дороги служить діюча кар'єрна дорога кар'єру №1 ділянки Західна і Північна-1.

Основним транспортуючим вантажем є вогнетривка глина Новорайського родовища. Обсяг перевезень корисних копалин в обох напрямках становить до 0,5 млн. т нетто/рік.

Середньорічна добова інтенсивність руху прийнята 120 автомобілів/добу. Перевезення здійснюються великовантажними кар'єрними автосамоскидами вантажопідйомністю 25-45т.

За СНіП 2.05.07-91 категорія проектованої автодороги прийнята III-к з розрахунковою швидкістю руху 50 км / год, як для технологічної постійної дороги.

Основні параметри елементів проектованої технологічної автомобільної дороги визначені відповідно за нормами СНіП 2.05.07-91, ДБН.В.2.3 - 4:2015.

Категорія технологічної автодороги №2 ІІІ-К, кількість смуг – 2, ширина укріпленої смуги узбіччя – 0,5м, ширина проїзної частини – 7,5 м, ширина узбіччя – 1,5 м, ширина огороджувального валу – 2,0 м.

Найбільший поздовжній ухил автодороги прийнятий для важких умов - 80‰.

Земельна ділянка, необхідна для будівництва та розміщення споруд автомобільної дороги визначена з урахуванням нормативних вимог розташування всіх її елементів. Розміри земельної ділянки для розміщення дороги визначені наступні:

- від ПК0 до ПК4 + 49 - 1,258 га (витребувана земельна ділянка знаходиться на землях Андріївської ОТГ)

- від ПК4 + 56 до ПК14 + 70 - 2,353 га (0,816 га витребуваних земель знаходяться на землях Андріївської ОТГ, 1,537 га – на орендованих землях ПрАТ «ВЕСКО», кадастровий номер 1424280500:01:000:1401).

Траса складається з двох ділянок. Загальний напрямок траси автодороги – з півночі на південь.

Основні технічні параметри плану траси:

- Загальна довжина - 1470 м;

- кількість кутів повороту -11;

- мінімальний радіус дороги в плані -78 м.

Об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 та IІI категорії складності.

Розробку ґрунту для земляного полотна планується організувати екскаваторами. Розрівняння вивезеного в насип ґрунту – бульдозерами.

У сухий і жаркий період передбачене зволоження ґрунту, що відсипається у земляне полотно і підлягає ущільненню

Тривалість робіт з будівництва становить 90 днів. Весь термін будівництва автодороги розбивається на два періоди: підготовчий, тривалістю один місяць і період будівництва (2 місяці).

Передбачена рекультивація порушених земель після закінчення використання технологічної дороги.

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

– Здійснення регламентованого контролю технічного стану машин та механізмів.

– Відходи, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт, повинні бути локалізовані з наступним централізованим вивезенням.

– Рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів відповідно до ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» та ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму».

- Нормативний стан повітряного і водного середовища, земельних ресурсів та інших компонентів природного середовища, що визначаються діючим законодавством.

- Санітарні і протипожежні норми, що регламентують виробничу діяльність в період будівництва і експлуатації об’єкту.

– В процесі виробничої діяльності дотримуватись погоджених та відведених меж територій та вилучення земель з числа сільськогосподарських угідь.

Щодо технічної альтернативи 1,2

Альтернатива не розглядається.

Щодо територіальної альтернативи 1,2.

Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності.

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

- організація поверхневого водовідведення з проїзної частини та земляного полотна;

- укріплення укосів земляного полотна;

- раціональне проектування плану й поздовжнього профілю дороги максимальним урахуванням рельєфу місцевості і мінімальним зайняттям земель.

- очищення території від будівельного сміття та відновлення порушених земель.

Відповідно до Державних санітарних правил планування і забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 р. №173, санітарно-захисна зона для автодоріг не класифікується. Згідно п. 5.25 ДСП 173-96 відстань від бровки земляного полотна автомобільної дороги III-ої категорії необхідно приймати не менше 100 м до житлової забудови (п.3.2.3).

Щодо технічної альтернативи 1,2

Альтернатива не розглядається.

Щодо територіальної альтернативи 1,2.

Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності.

 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатиметься для наступних компонентів:

- клімат і мікроклімат;

- повітряне середовище;

- водне середовище;

- геологічне середовище;

- земельні ресурси;

- рослинний та тваринний світ.

Щодо технічної альтернативи 1. Щодо технічної альтернативи 2

Альтернативи не розглядаються.

Щодо територіальної альтернативи 1. Щодо територіальної альтернативи 2.

Така ж сама, як для прийнятого варіанту впровадження планованої діяльності.

 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”):

Планована діяльність належить до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із п. 15, ч. 2, ст. 3 Закону України «Про Оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року.

 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав):

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із п.2 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості:

Планована суб’єктом господарювання діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

 - підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

 - проведення громадського обговорення планованої діяльності;

- аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

- надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

14. Рішення про провадження планованої діяльності:

Відповідно до законодавства, рішенням про провадження даної планованої діяльності буде - Дозвіл на виконання будівельних робіт (ст.37 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності»), що видається Департаментом державної архітектурно-будівельної інспекції у Донецькій області.

 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:

Міністерство енергетики та захисту довкілля України, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ, 03035, Відділ оцінки впливу на довкілля : m.shimkus@menr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-20-89

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь